Family House Negombo - Reisverslag uit Negombo, Sri Lanka van Rob en Ingrid - WaarBenJij.nu Family House Negombo - Reisverslag uit Negombo, Sri Lanka van Rob en Ingrid - WaarBenJij.nu

Family House Negombo

Door: Rob en Ingrid

08 September 2022 | Sri Lanka, Negombo

Vandaag een relaxte dag, onze laatste dag hier. Vanmorgen na ons ontbijt zijn we met Chandi naar een chopping centre geweest. Met z'n 3en in de tuktuk en gaan. Rob heeft nog 2 shirts en een blouse gekocht. Na terugkomst zijn we hier naar over het strand gelopen en naar de souvenirs shops. Op het strand word je ook aangeklampt door verkopers. We waren eerder al bij 2 souvenir shops binnen geweest maar wilden nog ff verder kijken. Maar daar lieten ze je niet echt rustig kijken, de hele tijd er achter aan en als je nu beslist dan maak ik een goede prijs. Nou daar gaan we echt niet sneller door kopen. Mir had nog geappt of we nog iets voor hun mee wilde nemen. En dat vonden we bij een shop waar we nog niet waren geweest. Daar was een rustige mevrouw alleen met haar 2 kindjes. Ze liet ons gewoon met rust maar als we vragen hebben dan kunnen we ze stellen. Dus voor Mir en Martin wilde ik al afrekenen zei Rob hier ook een voor ons. Oke afgerekend maar toen zagen we we iets leuks voor Aaron, Emily en Lucie. Wel om nog even te laten liggen voor Lucie en Emily maar dat geeft niet. Toen vonden we nog iets voor ons zelf. Mevr prijs opgeteld en ons souvenir ondertussen goed aan het inpakken, vinden we nog iets oke dat er nog bij mooi! Goed geslaagd! Lopen we de winkel uit zien we nog iets[e-1f923] weer terug! Zo kan het ook, als er niemand in je nek zit die persee wel verkopen kopen we nooit iets, en zo verkoop je veel meer. Ze had een goede dag[e-1f609]! Rob had haar nog 200 roepie gegeven, hij zei voor een ijsje voor de kinderen. Ze had zoiets van wat overkomt me nou! Daarna terug naar family house, onze souvenirs in de tassen verdeeld en lekker op de veranda wat relaxen en internetten! Rob gaat nog even met Cees naar de drankwinkel en rond 6 uur lopen we met z'n 5en naar Lords, waar we heerlijk gegeten hebben met z'n allen. Na ook nog even genoten te hebben van de knabbelvisjes, lopen we weer terug. Chandi haalt onderweg voor ons nog papadom als kado heerlijk! En dan onze spullen een beetje ordenen, lange broek aan ff relaxen en rond kwart voor 12 worden we zo naar het vliegveld gebracht! Morgen nog een laatste verslagje,