Don Khone - Reisverslag uit Don Det Tok, Laos van Rob en Ingrid - WaarBenJij.nu Don Khone - Reisverslag uit Don Det Tok, Laos van Rob en Ingrid - WaarBenJij.nu

Don Khone

24 Oktober 2013 | Laos, Don Det Tok

Voor het eerst een beetje uitgeslapen, daarna ontbeten en de bananen bewaard voor de gibbon die bij ons hotel helaas in een kooi zit. Hij gaat lekker tegen het gaas aan zitten want hij wil gemasseerd worden dat vind ie heerlijk. Iedere keer een ander stukje, want dan draait hij om....
We fietsen naar de grote waterval, niet groot maar heel breed met veel terassen naar beneden van alle kanten....veel natuurgeweld al dat water. We waren er aangekomen maar dan moet je entree betalen en ons kaartje van gister hadden we thuis liggen, dus we zijn nog een keer terug gefietst om ons kaartje op te halen... het is hier alleen snikheet....
Wij de camera thuis gelaten want je kunt er ook kajakken.... alleen toen we er binnen waren bleek dat niet zo te zijn, dus jammer van de foto's maar het staat in ons geheugen :-)
We fietsen terug voor een limoen juice en knoflookbrood bij Pan.
We zwemmen bij ons hotel en bedenken wat onze verdere planning word want we hebben hier alles al gezien....
We dachten eraan om 1 dag eerder weg te gaan, maar omdat er in Pakse ook niet zoveel te doen is besluiten we voor morgen een kajak dag te boeken... wel langs de dingen die we al gezien hebben maar kajakken is leuk en dan zien we het eens van de andere kant :-)
We fietsen naar Don Det waar de zonsondergang mooi is bij hotel Little Eden....een super mooi hotel!!!!! Als we ons drinken af willen rekenen blijkt dat de eigenaar Belgisch is, we kletsen nog wat en hebben afgesproken dat we er morgen eten, hij laat ons dan ook de kamers zien...
Dus diegene die ons reisverslag lezen tip!!!!! Little eden op Don Det!!!!! Het eiland staat bekend als party eiland maar dat is het beslist niet meer... zijn kamer kosten trouwens 25 euro...
Daarna lekker gegeten, nog met Alex en Inge bijgekletst en 2x dit hele verslag geschreven......

Sabaidee....

• 24 Oktober 2013 - 20:53

Ed En Henriëtte:

Ola, Geniet er nog van die laatste week. Ben benieuwd naar alle foto's. Groetjes.

• 24 Oktober 2013 - 21:51

Hanny:

Toffe vakantie. Jullie moeten nog geen dagen gaan tellen, aan vertrek moet je niet denken. Dat komt vanzelf. Nog veel plezie,r er is nog veel te zien. Groeten Berrie en Hanny